Noiz: Otsailak 1, asteazkena
Ordutegia: 11:00etatik 13:00etara
Non: BIC Gipuzkoa (TANDEM Eraikina) Miramon Pasealekua, 170. Donostia
Informazioa: adriana@bicgipuzkoa.eus
APUNTATU
Askotan, B2B enpresen ezaugarria da produktu bat sortu eta horren inguruko ezagutza sakona izatea. Produktuarekiko grina horrek kudeaketa-sistema batera eta merkatuan baldintza berdinetan lehiatzetik urruntzen gaituen kultura batera garamatza.
Saioan, B2B enpresaren kultura eraldatzeko funtsezko elementuak landuko dira, negozio hobea, aurreikusgarriagoa eta eskalagarriagoa sortzeko.
- Funtsezko aldeak azken kontsumitzaileari saltzearen (B2C) eta konpainien artean negozioak egitearen (B2B) artean.
- B2Bn negozio hobea, aurreikusgarriagoa eta eskalagarriagoa sortzeko funtsezko 5 ideia.
- B2B kultura bat definitzea, eta kultura horrek nola lagun diezazukeen konfiantza sortzen eta erabakiak hartzeko arriskua arintzen.
Hizlaria
Oscar Torres goi zuzendaritzarako B2B Kudeaketari buruzko programa aitzindariaren sortzaile eta zuzendaria da: ESADE Executive Education erakundearen B2B Management Programa horrek 22 edizio izan ditu 2016tik, eta 500 parte-hartzaile baino gehiagorekin, gehienak CEOak.
Financial Times-eko Executive Education-en rankingean lehiatzen den Business Transformation for CEOs, programaren sortzailea eta zuzendaria, munduko negozio-eskola onenaren 4. postuan geratuz.
Irakasle gonbidatua da CEIBSen, MBA # 1en, ASIAN, Financial Times 2020 rankingaren arabera.
Argitalpen ugarien artean, “Is a B2B Culture needed?” aldizkarian argitaratutako azken artikulua dago.
Baita ere, Linq-eko (Linqcase Industrial Solutions) esperientzia izango dugu, ikuskapen aurreratu eta adimendunerako soluzio automatizatuak, Ibon Iribarren CEOren eskutik.